Pierwsza wizyta

Pierwsza wizyta w gabinecie

Na wstępie bardzo dziękujemy za wybór naszej placówki.

Poniżej przedstawimy podstawowe informację, które przygotują Państwa do wizyty, aby mogła przebiec sprawnie, bez stresu i niepewności. Przedstawimy również zasady jakimi się kierujemy podczas obsługi pacjentów. 

1. Podczas umawiania wizyty prosimy o wstępne przedstawienie problemu lub tematu z jakim Państwo się zgłaszacie (np. badanie, konsultacja, ukruszenie, złamanie, uraz). Pozwoli to na dobranie lekarza, który specjalizuje się w danym zagadnieniu oraz długości wizyty.

2. Na wizytę prosimy przyjechać min. 10 minut wcześniej. Pozwoli to na wypełnienie wstępnej dokumentacji. Prosimy o przygotowanie nr PESEL oraz pełnego adresu (wraz z kodem pocztowym). W karcie poprosimy o wpisanie innych schorzeń na które Państwo cierpicie oraz przyjmowanych leków. Jeśli chcecie upoważnić inne osoby do dostępu do dokumentacji medycznej, prosimy o przygotowanie również ich danych. 

3. Dzień przed wizytą otrzymają Państwo smsa przypominającego o dacie i godzinie wizyty. Bardzo prosimy o informację w przypadku brak możliwości przybycia na wizytę. Pozwoli to na skorzystanie z terminu innemu pacjentowi (prowadzimy listę pacjentów oczekujących, w przypadku zwolnienia się terminu dzwonimy do pacjentów "bólowych" lub innych wymagających szybkiej pomocy).

4. W zależności od sytuacji, lekarz może zaproponować na pierwszej wizycie diagnostykę obrazową (zdjęcie punktowe RTG lub zdjęcie panoramiczne). W naszej placówce posiadamy cyfrowe aparaty punktowe oraz pantomograficzny kavo. Wykonanie zdjęcia jest w wielu przypadkach konieczne do postawienia diagnozy i rozpoczęcia leczenia. 

5. Koszty leczenia podane na stronie internetowej są aktualne, ale koszt wizyty może się zmienić z przyczyn których nie można przewidzieć przy umawianiu wizyty lub przed przystąpieniem do leczenia. Przykładowo: niewielkie ukruszenie może być tylko objawem dużych zmian próchnicowych, które będą wymagały leczenia endodontycznego lub rozległej odbudowy kompozytowej na włóknie szklanym. Lekarz stara się dobrać i zaproponować najlepsze rozwiązanie dla Pacjenta. Nie oznacza to, że będzie to rozwiązanie najdroższe, ale zawsze musi to być rozwiązanie, które wg sztuki medycznej jest uznawane za prawidłowe i bezpieczne dla Pacjenta. 

W naszym cenniku nie ma ukrytych kosztów. Procedury zawierają w cenie wszystkie elementy niezbędne do wykonania procedury. 

Przykłady: leczenie kanałowe i protetyczne zawiera w cenie zdjęcia RTG i znieczulenie niezależnie od ich ilości. Cena procedury jest niezmienna, jeśli procedura będzie wymagała więcej niż jednej wizyty.

6. W przypadkach nagłych, jeśli nie możemy zaproponować natychmiastowego terminu, zapisujemy pacjenta na listę oczekujących i oddzwaniamy jeśli zwolni się termin. Z przyczyn organizacyjnych nie jesteśmy w stanie zapisywać terminów "między pacjentami", ponieważ minimalny czas trwania wizyty dla pacjenta bólowego to od 30 do 45 minut.